måndag 6 december 2010

Sjätte december - dag hundratjugosex

I fredags jobbade jag min sista dag. Jag fick blomma som avtackning och det var mycket trevligt. Känns lite tomt nu när man inte ska gå upp 6.50 varje morgon. Men det kan jag ju förstås göra ändå, men what's the point liksom? Idag sov jag till elva och hade sen dåligt samvete för att jag borde gjort en massa ryska på morgonen. Då gick jag ut och gick istället. Halvvägs av mina 6 km fick jag jätteont i foten igen och haltade hela vägen hem, vilket tog dubbelt så lång tid än vanligt. Tycker att foten borde nöja sig nu med att jäklas.

Nu snart ska vi åka ut ill Valbo och kolla efter mobil till självaste moi. Ska även in och boka klippning på stan. Läskigt. Blir nämligen aldrig nöjd. Nu har jag dock flera bilder med mig för att visa hur jag vill ha det.

Sorry för dålig uppdatering, men det är så att helt plötsligt bli heltidsarbetslös igen. Dock har inte coachen hört av sig ön. Skumt. Har de redan gått på julledighet måntro?


-Over & out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar