måndag 13 december 2010

Trettonde december - dag hundratrettiotre, del 2

Fick ett mejl från den i förrförra inlägget (o)nämnda bank här i stan som vill ha praktikanter för att dessa sedan ska vilja vidareutbilda sig och få jobb på samma bank. Jag ska dit på intervju på onsdag och hon ville att jag skulle skicka CV och personligt brev idag, så jag skrev ett ärligt personligt brev där jag liksom berättade att jag är intresserad av administrativa arbetsuppgifter som inte innebär ekonomi. Vi får väl se vad hon säger på onsdag. Tycker bara att det är så onödigt att skicka dit mig eftersom jag tar upp både deras tid och tar någon annan (intresserad) ungdoms plats. Men men, that's how Ams works. I och med att de kan skicka dit mig på intervju blir jag väl antagligen något streck i någons block över statistiken på veckans utskickade ungdomar på intervju.


-Over & out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar