måndag 17 januari 2011

Sjuttonde januari - dag etthundrasextioåtta

Har inte mycket att säga. Min coach smsade mig imorse. Han ville ses på onsdag kl. 11. Forget it, I say. Jag skrev att jag skulle till Stockholm då. Jag ska ju det alltså, jag skrev det inte bara för att irritera honom. Då svarar han: "Säg en dag som du kan, gärna förmiddag". Men herregud. Det var ju det jag gjorde förra gången och då dök ju karln inte ens upp. Jag svarade att på torsdag klockan 11, skulle jag kunna tänka mig att ses. Herregud. "Så får vi ta vid där vi slutade", skrev han. Eh? Och vart var det? Jo, ungefär där vid de där jävla korten. f u c k.

Fick mejl idag. Ni vet sånt där trevlig mejl som har ärendet "Här är nya jobb som passar dig!". De har liksom matchat min profil mot lediga jobb, så skickar de dessa jobb till min mejl. Gud vad snällt, va? Det här fick jag idag:



Jag vet seriöst inte om jag ska skratta eller gråta.


-Over & out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar