torsdag 27 januari 2011

Tjugosjunde januari - dag etthundrasjuttioåtta

Vaknade sent idag med. Räknas det om man ändå gick upp 7.30 och ringde till sjukhuset? Nähä. De ringde tillbaka vid 10 och sa att det var klockan 15 jag ska dit idag i alla fall. Skönt att veta.

Idag, eller vad som är kvar av dagen, ska jag försöka hinna med detta, utan inbördes ordning:

  • Diska all jävla disk som blir när man bakar.
  • Betala räkningar
  • Besök på sjukhuset
  • Läsa ut en ny bok, kallad Opinionsjournalistik. Något roligare än den förra.
  • Försöka göra en ny maträtt, kallad pastagratäng med bacon. Spännande.
  • Knäppa ett någorlunda normalt och seriöst kort som jag kan ha på mitt personliga brev imorgon på Jobbchansen. Ja, jag vet att det låter lite övermaga men det ska vara en tjänst där imorgon som receptionist och det är lika bra man satsar 110 på den.
Värt att anmärka är också att jag mejlade till Ams-trams i söndagskväll och har inte hört ett pip från dom. På nästan fyra dagar! Vad fan håller de på med? Nästan så man skulle kunna tro att de är för upptagna med att leta jobb till folk. Skämt åsido, de kanske sitter och läser bloggar som denna på arbetstid. Vem vet?

Sitter också och funderar på om det går att byta tema på min nya mobil, LG T310. Den är jättefin men det finns bara två teman att välja på, ett som ser ut som ett litet barn som ritat, och en som ser ut som iPhone. Hm. Jag väljer barnet så länge..

-Over & out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar