söndag 6 mars 2011

Sjätte mars - dag tvåhundrasexton

Fick före helgen ett sms från min framtida coach på Uniflex som bekräftade att det är imorgon vi ska träffas. Spännande. Ska skriva ut CV och så att jag kan lämna till dom ifall de vill ha. Jag uppdaterar nog i morgon eftermiddag så ni får veta hur det gick.

Annars har inte mycket hänt. Vi har beställt en ny television. Den kommer på tisdag. Jag ska samla vuxenpoäng och själv kontakta Radiotjänst för att betala licensen. Statuspoäng, yes please. Om de pengarna går till att finansiera SVTs kanonserier som Bibliotekstjuven och Stormen betalar jag gärna.

På onsdag är det dax för rekryteringsmässan i Sandviken. Åker buss från Ams på morgonen och tillbaka igen på eftermiddagen. Det hoppas jag blir en givande dag.

Har också lagt bud på ett hopprep på Tradera. Letade igår på stna men hittade bara dyra runt 200 kr. Det här är ett sånt med LCD display som ska visa hur många hopp och kilometer och kalorier och allt möjligt. Det tro jag inte mycket på, men det var ett billigt hopprep. Just nu har jag det ledande budet på 1 kr. Haha. Hoppas, hoppas. Det är roligt och jobbigt att hoppa hopprep, så då kan man ha med det på promenaden i Boulognern och sedan stanna halvvägs och hoppa lite. Vilka ambitioner! Men det är faktiskt väldigt roligt. Hoppas att det är lite bra träning också, men det borde det ju vara.

Nu är det snart dax för veckans avsnitt av Solsidan! Jippie. Det är jävligt bra. Tror att vi ska försöka gå på Black Swan nu i veckan också. Den verkar bra.

Måste också skriva klart min filmrecension på The Kids Are All Right med tillhörande diskussion om betyg. Ska förhöra sambon på lite argument så jag får lite att diskutera!


-Over & out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar