måndag 7 mars 2011

Sjunde mars - dag tvåhundrasjutton

The legend of the coach 3.0

Kom till coachen vid tio i nio. Fick sitta och vänta eftersom det skulle komma fler personer samtidigt och ha möte med mig och coachen. Det kom ingen annan. Vi pratade lite allmänt och hon förklarade lite om Uniflex och det första hon visade var utskrivna papper från typ PowerPoint där hon strukit över vissa ord och saker med bläckpenna (eftersom de inte hunnit uppdatera ännu). Bland annat var "reception/administration" överstruket. Great. Men de arbetade fortfarande mot sådana områden, men i mindre skala tydligen. Fick med mig papper hem som jag inte riktigt fattade om jag skulle fylla i nu eller om vi ska fylla i dom tillsammans. Jag tog och fyllde i det enda när jag kom hem, så får man väl skriva i resten sen. Vi har nästa möte på måndag kl 09.00.

Sedan ringde jag vårt teveföretag (som vi har teve och bredbandet genom) här i Gävle eftersom deras tekniker skulle återkommit till mig i fredags om våra vassa s-ljud i teven. Det är alldeles åt helvete illa när man tittar på Lyxfällan. Typiskt. Som tur är hade jag spelat in en del av programmet så de fick höra. de bytte själva antennkontakten så får vi väl se om det blir bättre. Det visar sig på torsdag när det är Lyxfällan igen. Haha!

Annars vaknade jag med ont i musklerna och lite halvt febrig. Gick ändå upp till högskolan och hämtade ut min bok jag reserverat, men jag orkade inte så mycket mer. Sitter nu i soffan och ska försöka skriva klart min bokrecension.

Imorgon kommer teven och på onsdag blir det mässa i Sandviken!

-Over & out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar