torsdag 11 november 2010

Elfte november - dag hundraen

Det är sent. Jag är trött och orkar inte skriva något. Jobbet kommer höra av sig imorgon men jag ska tacka nej. Det funkar inte. Det skulle vara jättelite tid och bara typ mellandagarna, då jag har åtaganden på annat håll. Oh, så fint det lät. Jo, jo. På jobbet går det bra. Vi är tre och en halv, typ kvar nu, men har gjort lika mycket som när vi var sex pers nu i veckan. Jo, jo. Så kan de vara. Nu är det imorgon kvar med lite frukost och sen Ams och Jobbchansen. Spännande värre.

Jag försöker uppdatera imorgon, när jag städat inför svärföräldrarnas ankomst till oss. Trevligt. Har varit huslig och gjort en cheesecake idag. Provsmakade den när den var kladdig och inte fryst. Den var god. Hoppas det blir bra och inte smakar fryst grädde. Hua.

Men som sagt. Nu blir det packa, och sen sova. Kanske dra på SVT Play om curlingbarnen. Spännande och pinsamt på samma gång. Perfekt att titta på inför en kortdag som imorgon.

-Over & out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar