tisdag 16 november 2010

Sextonde november - dag hundrasex

Som en överraskning så är jag trött. Och är täppt. Har ont över näsan ner mot bihålorna, precis som jag hade förra hösten eller om det var i våras. Helt värdelöst väder tydligen tycker mina bihålor. Testade ta nässpray igårkväll men det blev inge bättre.

Hade mycket på jobbet idag, men folk verkar liksom inte fatta att jag om en månad kommer att vara typ solo där och att jag inte kommer kunna göra deras jobb längre. Det blir ju spännande för dem att märka det. Vi jobbade på som fasen idag fast vi bara var 1,5 person (jag jobbar heltid och hon halvtid). Imorgon hoppas jag få mer gjort än jag fick idag, men man kan ju aldrig få klart någonting vilket känns lite jobbigt. Ska söka tjänsten imorgon också som de lagt ut. Så får vi väl se.

Hade ryska idag, Också det helt värdelöst. Det var sista lektionen innan repetitionen innan tentan. Ska försöka plugga som fasen i helgen. Jag orkar inte ens kolla på alla papper som ligger och skräpar på mitt skrivbord. Får ta itu med det lite imorgon och sen helgen.

Har börjat mitt nya projekt som innebär att vågen ska visa lite mindre än vad den gjorde igår. haha. Spännande. Har iallafall ätit för mycket skräp på sista tiden, men så blir det ibland. Har i alla fall gått går 6km runda varje dag nu och sen crosstrainat ca 30-40 minuter varje kväll. Men, vi får se hur det går också. Det är ju så jävla tråkigt. Tur man har crosstrainern framför teven. Men jag tränar hellre mer än att äter mindre onyttigt. Kan man säga så? Ja, så är det iallafall. jag vill ha dricka på helgen och choklad. Punkt. Tack och bock.

Nu ska jag gå och lägga mig och läsa. Håller fortfarande på med Hamberg-boken, men den har inte blivit så mycket bättre är jag rädd. Men får försöka härda ut. Men är ju ett bättre alternativ än mina andra böcker som heter "Rysk kortgrammatik" och "Tusen ryska ord".

Godnatt på er. Спокойной ночи!

-Over & out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar