fredag 19 november 2010

Nittonde november - dag hundranio

Sitter framför teven (ett program om bäbismodeller - lite creepy) med godis. Bäbisarna har inte godis alltså, utan jag! Har ätit en splendid middag och ska ikväll bara slöa och titta på teve och film och äta onyttigt. Var ett par timmar på jobbet imorse, gick på Ams där det inte fanns nåt bra, och uträttade sen massa ärenden.

Sambon ska på intervju för ett Gästrikelärlingjobb på måndag. Spännande. Jag har sökt tjänsten på Kronis. Kommer inte att få den, men sökte ju ändå så klart. Annars är det ebb på jobbfronten. Men men.

Folk pratar om att det ska bli "orimligt kallt". Så säger experterna att det ska bli 15 minus. Men herregud. Vad fan, ge mig 30 grader kallt, tomtar överallt och en skog av gröna granar..

Garvade ihjäl mig är jag läste om att Marie Serneholt ska vara programledare för Melodifestivalen och att Sara Lumholdt ska vara med och tävla. Sen står det att ingen av dem har grattat varandra. Sedan nämns också att Sara ska tävla med låten Enemy. Det låter ju som en riggad artikel. Haha.

Sen läste jag om att Abba show kommer till England. Ja, och på bilden det var folk som porträtterade Björn, Benny, Agneta och Frida. Garvade ihjäl mig när jag såg snubben till vänster. Haha. Whaaat? Ser ut som om han bara klivit in i bilden liksom. Tadaa! Ja jävlar. Sen visade det sig att det visst var Abbas originalsaxofonist. Där ser man. Original. och ändå ser han ut som om någon photoshopat in honom.

Här är det. Tjusigt, inte sant?


Nu blir det lite utskrivning av ryskapapper och sen bara slänga på sig joggingbyxorna och plaska ner sig i soffan. Nu. Är. Det. Fredagsmys.

-Over & out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar