söndag 6 februari 2011

Sjätte februari - dag etthundraåttioåtta, del 2

Åh. En som redan ville göra sig hörd. Vad trevligt.

En av läsarna kommer alltså från the big city of Besserwiss. ;) Ja, det stämmer. Jag skrev "bevsiken" istället för "besviken". Jag har till skillnad från annonsmakarna, som för övrigt tar ut bra lön för mödan, inte tid att dubbelkolla mina blogginlägg eftersom jag ändå inte får betalt. Om inte ens de, som får ett lönekuvert hemskickat den 25:e varje månad, rättstavar sina texter - why should I bother? Men ge mig en fin titel och en sisådär 20 papp i månaden ska ni få se på fan.

-Over & out.

3 kommentarer:

  1. du kan lägga till en besöksräknare så berättar den varifrån läsarna läser, vettu. =)

    SvaraRadera
  2. ah. men det känns som att snoka. :P Eller? Vart hittar man denna greja annars att lägga till?

    SvaraRadera
  3. kolla på sidan på min bloggo.

    SvaraRadera