fredag 25 februari 2011

Tjugofemte februari - dag tvåhundrasju

Ja, ursäkta för dåligt intresse för bloggen den här veckan. Har liksom inte haft tid, tro det eller ej. Har skrivit som tusiken på mina bokrecensioner och lämnat in båda två dagar före deadline. Blir liksom lite irriterad på folk som ska lämna in en text på 3500 tecken och lämnar in en på 3590 och inte ens har rättstavat sina texter. Lite mesigt liksom. Lärarna skickade ut brev som det stod "Om Word markerar med röd eller grön färg kan man ta sig en extra titt på det". Seriöst. Det är fan universitetsnivå.

Annars har det inte hänt så mycket. Jag har börjat tagit trippevarv i Boulognern om dagarna a 6km per varv. Känns bra. När man inte har något annat för sig, menar ja. Har lånat tre ljudböcker på bibblan och lägger in i ipoden. Nu har jag börjat lyssna på, tro det eller ej, Den motvillige monarken. Mycket intressant faktiskt. Det blir intressant att höra.

Ikväll är det På spåret med Martina Haag. Yes yes yes! Och imorgon är det schlager. Yes yes yes! Tur att man kan bli glad för det lilla.

Nu ska jag snart städa lite här hemma och få lite fredasgfint innan jag drar på Jobbchansen. Typ inget där idag tror jag, men man vet aldrig. Sen blir det trippel i Boulognern! Åtminstonde dubbel för vi ska gå på Willys sen också! Idag blir det lax och kokt potatis. Första gången jag lagar det, men det kan väl inte gå åt helvete tycker man. Men man ska aldrig säga aldrig.

-Over & out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar