onsdag 2 februari 2011

Andra februari - dag etthundraåttiofyra

Så här passande efter Efterlyst på TV3: jag har löst fallet med Tommy Lindströms överkammning. Han vill inte misstas för general Svammelman.




Är det fler än jag som kan titta på Efterlyst en hel timma och ändå inte komma ihåg vad som hände på grund av denne karls oerhörda överkammning?!


Sorry för dålig uppdatering av bloggen (och tack för hejaropen från anonyma läsare, de uppskattas storligen!), men har faktiskt fullt upp med min första inlämningsuppgift som ska in på fredag. Ingen vidare hjälp till hur den ska utformas så därför har jag ingen aning om jag ens är i närheten av korrekt disposition eller ej. Ska bättra mig. Fredag vid lunch kommer ett längre inlägg, känner jag. Efter Jobbchansen. Jajamän. Slå mig inte om det uteblir bara.


-Over & out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar