måndag 11 oktober 2010

Elfte oktober - dag sjuttioett

Ja, vad säger man. Jag gick dit imorse. Vi hade möte med lite information. Blev bjussade på fika, men fick "inte ta det dyraste". Haha. Jag tog te och en halv macka. Blev väl säkert för dyrt. Who cares. Jag var hungrig. Vi fick en rundvandring vilken inte var så nödvändig för mig kanske (förutom i arkivet och uppe på kontoren) men en av killarna som var där hade inte satt sin fot på biblioteket sedan Adam gick i kolt, så han var helt imponerad. Haha.

När vi fått testa på hur det är att fixa det nya chipsystemet fick vi lunch redan halv tolv och jag fick en underskrift av ena handledaren innan jag sprang iväg på Ams och lämnade in min närvarorapport. Precis när jag stiger innanför dörren på Ams ringer det. Från Ams. De ringde och berättade att jag såklart skulle byta till det andra Lyft-stället om jag trodde att det var bättre för mig. Jaha? Men herregud, kunde de inte sagt det i fredags så hade jag inte behövt börja imorse. Men men. Jag fick ringa och kolla att jag fortfarande var välkommen på det andra stället och det var jag. Ska dit imorgon bitti och skriva på papper. Som det lät på Ams kan jag börja direkt. Jag håller tummarna. På arbetsmiljö och kollegor. Jag fick helt enkelt gå tillbaka till bibblan och säga att jag måste sluta. Lämna in nycklarna jag kvitterat ut redan en halvtimme tidigare. Ja, ja. Så kan det gå.

Nu blir det TopModel och sen Ullared. Härlig avkoppling. Vi hörs imorgon!

-Over & out.

1 kommentar: