tisdag 5 oktober 2010

Femte oktober - dag sextiofem, del 3

Ja, det kanske inte märks att jag är stressad när det här är tredje inlägget på en halvtimme typ. Haha. Jag har gjort allt som jag ska inför seminariet men det känns ändå inte bra. Fick tillbaka en uppgift och tentan jag lämnade in igår. Så klart var alla rörelseverben fel (inte alla, men flera) och det är ju inte så lätt när läraren själv erkänner att hon tycker att det är svårt och vet att hon är inkonsekvent med reglerna på lektionerna. Suck.

Jag skulle äta pyttipanna idag, men nu är jag less och då bestämde jag att vi ska köpa pizza. Ska testa ett nytt ställe att beställa från. Återkommer om det var bu eller bä. Eller ja.. Ja eller nej. Nej or jej. Bra eller dåligt, helt enkelt.

Har ni sett reklamen med Lasse Holm förresten? Om att han trodde det var sångtexten som kom med posten när det egentligen var en pizzalista vilket därmed resulterade i Canneloni macaroni. Precis när man börjat acceptera att ja, han är en avdankad kändis, så gör han något så klockrent. Självdistans, I say.

-Over & out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar