lördag 9 oktober 2010

Nionde oktober - dag sextionio, del 2

Just när man tycker att allt står på ruinens brant. Då kapas min Hotmail. Kul. Loggar in på mejlen och det panik-poppar upp nya mejl med meddelandet "Delivery status failed". Jag hade tvåhundra kontakter i min lista. Till alla dessa har det nu skickats suspekta mejl med konstiga internetladresser. Jippie. Jag har nu sorterat och rensat kontakterna så jag bara har 48 kvar. De mest nödvändiga liksom.

Vet inte hur det går till med såna här hackergrejer, men obehagligt tycker jag att det är. Som om någon stulit något. Även om allt bara går automatiskt via nätet. Usch och fy.

Nu ska jag bara göra lite mer ryska och gå och lägga mig. Känns inte som att livet har så mycket mer att erbjuda en kväll som denna.

Sov gott världen så hörs vi imorgon.

-Over & out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar