lördag 9 oktober 2010

Nionde oktober - dag sextionio

Jag är så trött att jag höll på att somna när vi var ute och gick. Seriöst. Helt sjukt trött. Min sambo fick bokstavligen skjuta mig uppför uppförsbackarna. Och då menar jag även de backar som var uppförs för de som vi mötte. Ehm. Ja.

Var till Valbo och kollade efter skor till mig och jacka till sambon. Skor fick vi tag i, men ingen jacka. Ja, ja.

Nu måste jag verkligen göra ryska, så jag kan inte skriva något mer. Kul blogg, tänker ni. Kul liv, tänker jag. Men, ja, imorgon kanske det blir något lite längre inlägg. Jag hinner och orkar inget mer idag.

Den här låten tycker jag är bra, helt otippat eftersom det finns färre låtar med MJ som jag gillar än låtar jag gillar med Vikingarna. Eller ja, det kanske var att ta i. Men, you get the point. Men den här är bra! Lagomt spejsad video också.

Jackson - Leave me alone



-Over & out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar