torsdag 2 september 2010

Andra september - dag trettiotvå, del 1

Har just tvättat av hallväggen med målartvätt och den skiner som en sol. En röd sol visserligen, men ändock. Ska nu ut och göra lite ärenden (gud vad vuxet) som innebär apoteket, köpa frimärken och lämna tillbaka böcker på bibblan (inte så vuxet längre). Sen blir det måla av!

Jag är just nu så upprörd och stum av förundran hur en människa kan sitta och vara så jävla trög i huvudet, så att jag vet inte var jag ska börja. Jag länkar till det här och så får ni gärna kommentera, så kommer ett längre inlägg senare ikväll. Herregud, Linda Skugge. Sitt där på dina höga hästar och klanka, men kom gärna till min stad, i södra Norrland, och gå gata upp och gata ner så får vi se om du får något jobb. I have been there och jag kan tamejfan säga att jag har inget jobb!


-Over & out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar