måndag 6 september 2010

Sjätte september - dag trettiosex, del 1

Jag vet inte var jag ska börja. Cyklade dit med höga förhoppningar. Cyklade hem fly förbannad. Gick direkt ner på Ams och undrade vad i helvete de håller på med. Gick hem från Ams glad. Hur är allt möjligt?

Berättar om detta ikväll. Måste bara cykla på Willys och handla och försöka få bukt med min huvudvärk som jag haft sen förra veckan. Det liksom stör ovanför ena ögonbrynet och lite på sidan av näsan. Jag vägrar bihåleinflammation igen. Åt ju penicillin för det bara för ett par veckor sen.

Ryskan ska göras ikväll också. Har även fått inbjudan av en tjej på mötet imorse att gå på någon information om ett jobb ikväll på Folkets Hus. Något om hälsa, sa hon. Gick in och kollade in på hemvägen och såg att det tydligen är något Aloe Vera-grejs man ska sälja. Säger som Andy i Little Britain: I don't like it. Det funkar inte med hemförsäljning och sådant för mig. Sen känns det sådär att sälja något som ska vara så bra för allergiker och som jag svullnade upp i ansiktet av. Splendid.

Hörs sen!

Här är en snutt ur en av världens bästa och roligaste filmer! Patrick Dempsey ser så underbart besvärad ut när hon sjunger. Och 2:32 är han ju så entusiastisk! Notera också att han till slut diggar med på 3:18. Haha. Njaae. Splendid, just splendid!



-Over & out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar