fredag 3 september 2010

Tredje september - dag trettiotre

Idag blir det bara ett inlägg och det kommer här!

Har just varit på Ams och kollat in Jobbchansen. Utbudet var ju sådär. Den suspekta karln från förra veckan med sitt konkurrerande Ams-företag var där (jag gick snabbt förbi) och några till företag som typ skulle lägga tak eller liknande. Inget för mig med andra ord. Sökte dock en Lyft-plats inom Polismyndigheten som jag hoppas på. Inom arkiv och organisation. Låter precis som något jag skulle vilja göra! Hoppas på den då. Vet inte om dessa platser kommer finnas att söka på måndag på Lyft-mötet, men jag hoppas att folk från varje arbetsplats är där och intervjuar eller så.

Har känt mig yr sedan imorse och så fort jag rör huvudet lite så blir jag vimmelkantig. Kan vara färgen som luktar, eller så är jag lite sned rent allmänt idag.

Jag tänkte att om det inte blir så många inlägg under helgen (man vet ju aldrig vad helgen bjuder på för evenemang) så kommer här ett par roliga klipp:

Nånting läskigt:
"Ja e Nikl.. eh.. Martin Dahlins mamma"

Nånting veligt: (ursäkta musiken)

Nånting klassiskt:
"Tyckte Kungen det var en trevlig Nobelfest, som alltid?" - "Säkert."

Nånting klipp(skt):
"Jag får automatiskt en utländsk lågprisfrisyr"


-Over & out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar