onsdag 22 september 2010

Tjugoandra september - dag femtiotvå, del 2

I eftermiddags ringde det från en rekryteringsfirma till mig och undrade om jag fortfarande sökte jobb. Ja, sa jag, för det gör jag ju i allra högsta grad trots att jag typ givit upp och lämnat mig helt i Ams händer. Han berättade då att han hade fått in en kund som ville ha en heltidspersonal (!) som butikssäljare. Me like. Heltid, mitt i centrala Gävle. Vet inte vad än, men vet att de säljer kläder. Han skulle lämna mitt CV till kunden som då ska bestämma om de vill ha mig på intervju eller inte. Jag hoppas. Jag hoppas.

Dock (om Gud däruppe sitter och läser min blogg) så hoppas vi ännu mer på sambons plats då han har svårare att hitta jobb än jag har. Så ge honom lärlingsplatsen istället, jag kan alltid hitta något. Bara någon av oss får ett jobb. Tack, Gud. That was all for now.

-Over & out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar