söndag 5 september 2010

Femte september - dag trettiofem, del 1

Jag har inte glömt bort bloggen. Bara varit bortrest på 60-årskalas bland annat. Mycket trevligt. Nu är man dock tillbaka i den grå vardagen. Var på invigning av torget här på stan tillsammans med många duktiga dansare och sen spelade Salem Al Fakir med symfonikerna så det var jättefint. Benke från Bounce skulle vara här och var annonserad men det enda han gjorde (tillsammans med dansare från Gävle) var att göra en så kallad flashmob mitt i en Salem-låt. Vi såg inget eftersom det gjordes mitt i publiken och inte fick han bli presenterad eller göra nånting ensam heller. Värdelöst, enligt mig. Jag som hade med mig autografpenna och programmet från The Last Bounce i Globen. Kan se om någon lagt ut det på Youtube senare ikväll och länka till det.

Nu sitter jag med ryskan och pluggar med en satans huvudvärk. Inte kul. Sen att all rysk text delar på sig med mellanslag i tid och otid på grund av någon jävla inställning i Word är ju också trevligt. Det ska gå att ändra med nåt som kallas "kodning", men var det är i Word nånstans har jag inte den blekasta aning om. Nån som vet? Måste sitta och dubbeljobba och skriva om orden. Suck. Måste dock jobba på nu om jag ska hinna göra allt, för imorgon ska jag ju på Lyft-mötet så då blir det ingen ryska på hela dagen.

Uppdaterar nog ikväll!

Bye, bye, äppelpaj.

-Over & out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar